Måndag kväll

Ja, sådär ja! Då var det gonatt för min del nu också då!
Jag hade tänkt lägga mig vid 1 idag också var det tänkt men jag glömde bort tiden och vid 1 började jag faktiskt bli trött, och så kom jag på att Keenai behöver ut. Då flög man minsann upp ur sängen för jag älskar att gå ut på promenad på kvälls/nattetid, man blir liksom helt ostörd! :)
Men det var faktiskt en man som cykla förbi mig och sa att jag hade duktig och fin hund, hihi då blir man så glad när man får komplimanger!

Vi var ute en timme, först gick vi en normal promenad, sen drog jag till en liten 'inhägnad' vid Slottsskolan.
Vet egentligen inte riktigt vad det är men de är en liten gräsplätt med ett dåligt staket, buskar och stängsel runt om. Man kan ju tycka att de borde göra en riktig hundgård av den för jag har då bara sätt hundar där.
Men det är inte så bra för de små hundarna kryper under staketet och så kommer de även ut genom ingången om de inte lyssnar på sin ägare.

Men iallafall så busade jag och Keenai lite, jagade varandra, kasta pinne och lite sånt. Det älskar han, för han får ju inte vara lös så ofta. Eftersom jag inte riktigt litar på han. Det blir bara när jag vet att ingen är i närheten eller i en inhägnad.

Sen fortsätta i rask takt och fortsatte vår promenad, upp på berget, var fantastisk vacker syn där.
Man såg liksom att solen inte var helt nere än, så de gläntade lite ljus och så såg man lite av Eskilstuna.
Så förbaskat irriterande att jag inte har kamera!!

Men nu har min prins fått mat och jag vatten, dags att sova!

Kommentera här: